piątek, 27 stycznia 2012

Lekcja 19. Trener.

Zastanawialiście się kiedyś jak ważną rolę w drużynie odgrywa Trener?

Trener jest osobą, która przygotowuje swoich podopiecznych pod względem fizycznym i psychicznym w wielu dziedzinach życia. 

Prowadząc tego bloga postanowiłem wspierać Was w nauce gry na giełdzie. Bardzo się angażuję w wszystko co robię, tak więc tym razem jest tak samo. Nie bez powodu ujawniam przed Wami filmy motywacyjne, których zadaniem jest pobudzenie Waszej psychiki, ale również polecam Wam jedne z najlepszych pozycji książkowych dotyczących tematyki inwestycji.

Dziś chcę pokazać Wam co możecie osiągnąć z moją pomocą. W celu zobrazowania moich słów chcę abyście obejrzeli fragment filmu, który umieściłem poniżej.

Tak. Jestem Waszym Trenerem. Wspierałem, wspieram i będę wspierał, każdą osobę, która będzie czytać mojego bloga i która chce osiągnąć w życiu swój zaplanowany cel. 

P.S. Trener zawsze wierzy w swoich podopiecznych, pamiętajcie!

0 komentarze: