piątek, 20 stycznia 2012

Lekcja 18. MAM JUŻ WSZYSTKO!

Tak właśnie musicie myśleć: MAM JUŻ WSZYSTKO!

Ludzie, którzy pracują wyłącznie dla pieniędzy w dłuższym przedziale czasu tracą motywację... tracą wiarę w siebie... a wtedy znacznie trudniej jest się podnieść i walczyć dalej.

Kiedyś przeczytałem książkę Roberta Kiyosaki "Biedny ojciec, bogaty ojciec". Chyba tej książce zawdzięczam mój inny sposób myślenia. Od momentu przeczytania tej pozycji zacząłem funkcjonować tak jakby moje mniejsze materialne cele zostały już dawno osiągnięte, wniosek? W tym momencie zostało uruchomione kreatywne myślenie skupiające się na wyższych celach, zaś motywacja z wynikająca z podświadomej realizacji mniejszych materialnych celów sprawiała, że nie przejmowałem się jakimikolwiek przeszkodami, ponieważ wierzyłem, że uda mi się osiągnąć to co zaplanowałem.
Uwierzcie w to, że tak na prawdę nie zaczynacie od zera!

0 komentarze: