czwartek, 21 listopada 2013

Czy każdy system inwestycyjny jest dobrym narzędziem do zarabiania pieniędzy?

Witajcie,

Nie zwalniamy tempa :) Poprzednio przedstawiłem Wam pytanie z tematyki systemów inwestycyjnych i to jeszcze nie jest koniec, zobaczcie jakiej odpowiedzi udzielił Pan dr Dariusz Świerk na kolejne pytanie:

Pytanie 7: Czy każdy system inwestycyjny jest dobrym narzędziem do zarabiania pieniędzy?

Wiele systemów jakie widziałem to oszustwa. 

Pierwszą rzeczą jaką robiłem kiedyś, gdy jeszcze kupowałem systemy było ich sprawdzenie. Na początek pobieżne – czytałem uważnie i spisywałem zasady systemu, wrzucałem wskaźniki i przeliczałem 20-30 sygnałów.

Większość systemów przynosiła straty. Część z nich (więcej niż połowa, a miałem do czynienia z kilkudziesięcioma) to były zwykłe oszustwa.

Napiszę o tym więcej wkrótce, teraz kilka uwag:

Uważaj, masz przeciwko sobie całą rzesze ludzi, którzy doskonale znają Twoje słabości. Którzy potrafią manipulować rynkami i Twoją psychiką. Ludzi, którzy WIEDZĄ, że jeśli tylko pojawisz się na rynku z pieniędzmi a bez przygotowania, lub "przygotowany" przez nich (np. podsuną Ci "super system") - to NA PEWNO te pieniądze stracisz.

Droga do sukcesu to:

  • Wybór odpowiedniego systemu. Sprawnego, aktualnego, dobrze opisanego.
  • Sprawdzenie go sygnał po sygnale - 50-70 wejść. Ile zysków, ile strat. Po ok 30 będziesz już wiedział czy płaci czy nie.
  • Włożenie pracy we wszechstronne poznanie go i przećwiczenie.
Inaczej NIE MASZ ŻADNYCH SZANS na rynku.

Dlatego tyle mówię o dokumentacji i dobrym przygotowaniu.

Ja tego nie wymyśliłem, żeby Cię zdołować, po prostu widziałem setki przypadków, gdy ludzie tracili pieniądze, prędzej czy później. Czasem cały dorobek życia.

Pytanie 8: Mam kłopot z... ciąg dalszy nastąpi :)


Serdecznie pozdrawiam,
Szymon Pisarewicz.

0 komentarze: