niedziela, 12 lutego 2012

Lekcja 24. Odpowiedzi na pytania.

W pierwszych słowach chcę podziękować Wszystkim za wiadomości, które wysyłacie na podany w moim opisie e-mail. Dziękuję. Teraz odpowiem na kilka pytań tutaj na blogu, zaś na pozostałe pytania (które są dość prywatne) odpowiem indywidualnie każdej osobie na jej adres e-mail.

Pytacie mnie dlaczego zacząłem interesować się giełdą?
Otóż, zacząłem interesować się giełdą, a konkretniej grą na giełdzie, ponieważ miesięczne stopy zwrotu z tej inwestycji potrafią być wyższe od stóp zwrotu z lokat bankowych.

Inne interesujące pytanie z Waszej strony brzmi następująco: Szymon, czy miałeś swojego Mentora, osobę która pomogła Ci nauczyć się grać na giełdzie? 
Generalnie jestem samoukiem, ale zaznaczę, iż na forum giełdowym traderteam znalazłem dużo interesujących informacji. Aczkolwiek pamiętajcie, każdy z Was musi wszystkie zdobyte informacje od razu testować w praktyce. Także to co przeczytacie, od razu sprawdzajcie jak wygląda w praktyce.

Kolejne pytanie, brzmi następująco: Szymon, a jak się czujesz? :)
Dziękuję, że pytacie :) 
Czuję się dobrze i naturalnie jak nadal będziecie czegoś potrzebować śmiało do mnie piszcie, a także życzę Wam dużo zdrowia i owocnej nauki gry na giełdzie. Tak trzymać! Nie odpuszczajcie! Jesteście coraz bliżej osiągnięcia tego celu! 

Pozdrawiam i do następnego razu!

P.S. Mój blog zawiera opcję automatycznego powiadamiania o nowych wpisach, ale czasami u niektórych osób wiadomość powiadamiająca pojawia się w skrzynce spam zamiast w skrzynce odbiorczej. Dlatego gdy zobaczycie, że macie powiadomienie o moim nowym wpisie na blogu w skrzynce spam, zwyczajnie zaznaczcie tą wiadomość i przenieście ją do skrzynki odbiorczej.

0 komentarze: